miercuri, 21 noiembrie 2012

Crezi in vise

Sunt de parere ca in viata cel mai mult conteaza sa fi tu insuti si sa crezi in visele tale.Sa incerci sa le dai contur pana prind forma si se materializeaza.Nu ar trebuii sa ne lasam visele sa piara asa usor chiar daca par greu de atins.Niciodata sa nu ne dam batuti,poate e chiar mai simplu decat pare doar trebuie sa credem si sa perseveram.Viata nui decat un zbor frant fara vise.
O perioada de timp am cam dat la o parte visele mele,dar de acum inainte voi da tot ce am mai bun ca sa ajung acolo unde vreau.Nu voi lasa sa ramana un simplu vis ci il voi transforma in realitate.E un sentiment asa placut sa lupti cu tot ce ai pt a ajunge acolo sus.Orice ar fi nu voi mai renunta la visele mele.Voi fi gata sa lupt si sa-mi ating scopurile
Si finda nimic in lume nu este gratis trebuie sa dai ceva de la tine sa lupti pt visu tau.Asa ar trebui sa faca toti.Totu depinde de noi si sta in puterea noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu