duminică, 25 noiembrie 2012

Decor in doi

In jur tacere.Frig si ninge.Munte...padure...o cabana.O priveliste  minunata.Nu se aude nimik,decat scartaitul zapezii sub cinzmele noaste.Mergem la pas tinandu-ne de mana.La un moment dat ma opresti din mers,ma saruti,ma iei in brate si ma aruci in zapada.Tacerea cade ,iar ecoul rasetelor noastre se aud pana in departare.Ne tavalim ametitor prin zapada si radem ca doi nebuni.O sumedenie de fluturi albi de zapada,mici si gingasi se rotesc in jurul nostru.Intunericul sa lasat peste tot ,in jur se vad numai umbre iar mi de stelute sclipitoare cad din inalt peste noi doi.Stam intinsi in zapada tinandu-ne de mana,privind cerul si numarand fulgii de zapada,pierzandu-ne in clipa dulce a momentului.
Ma ajuti sa ma ridic din zapada si imi saruti buzele reci si umede atat de pasional,mangaindu-mi parul impodobit cu stelute de zapada.Marim pasul mai repede spre cararea catre cabana.Ajungem si trantim usa in urma noastra.Ma ajuti sa imi dau haina jos dupa care vi amenintator catre mine,trantinduma de perete.Buzele tale se zdobesc puternic de gatul meu,mainile mele aluneca ushor catre coapsele tale.O dorinta nebuna ne cuprinde pe amandoi.
Focul arde mocnit in semineu.Pe pereti un joc de umbre.Ma ridici in brate si ma asezi gingas pe blana din fata semineului.Te apropii de mine si cu cateva miscari nasturii bluzei mele se rostogolesc pe parchetul vechii...ne contopim unu in altu,incalzindu-ne trupurile reci si inghetate

E noapte.In jur numai haine.Stam imbratisati in patura moale de catifea pe sofaoa din fata semineului.O muzica ambiala canta lent.Imi lasa capul pe pieptul tau ascunltandu-ti bataile inimii.Te sarut si iti spun ca te iubesc.Ma simt fericita inchid ochii si adorm.Un vis frumos :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu