marți, 27 martie 2012

Nashpa

Dimineatza...iara incepe o noua zi.E innorat afara...ma afund mai mult in asternutul pufos si incerc sa readorm dar degeaba.Mi de idei si imagini imi alerga prin minte iar in pat nu imi pot gasi locul.Ma uit la ceas buimaca..e 7 a.m.Ma ridic pe marginea patului.Imi simt corpu atat de greu si plin de dureri..park intreaga noapte m-am batut cu cosmarurile.Ma ridic in picioare..si simt cum amtesc dar continui sa merg pana la baie.Ma uit in oglinda..."hmm e weekend ?"...dar nu e ..e o nenorocita de miercuri..ziua pe care o urasca cel mai mult..Ma spal pe fata,ma sterg cu prosopu si ma indrept spre fereastra.Ce zi trista de primavara...atat de mohorat afara.Nam chef de nimik...ma pun la calculator...dar nu fac decat sa ma uit la el si el la mine.Nimik interesat....
Intru pe blog..incerc sa scriu sa ma descarc de ...de ..pff nici macar nu gasesc cuvantul potrivit care sa defineasca starea asta de...pe care o am.Nam chef de nimik si de nimeni.As vrea sa ma imbrac si sa ies sa ma  plimb,sa iau o gura de aer si sa-mi limpezesc mintea...dar mi-e prea lene.
Mi sa facut scarba de toata lumea din jurul meu care nu fac decat sa ma critice.De ce nu isi vede fiecare de viata lor pur si simplu..dc trebuie sa o comenteze pe ea,ei nu au una? Ma-m saturat de aceasta falsitate...de verbul "a pretinde"..
Pfff am impresia ca pereti se micesc..si ca totu devine intunecat. si ca in orice clipa o sa explodez in mii de bucatele..macar atunci voi fi libera...
Maine va fi o noua zi...tot la fel de cacat...dar sa speram ca nu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu