marți, 13 martie 2012

Revelatii

Azi de dimineatza am avut o revelatie.Dupa un somn zbuciumat si plin de cosmaruri...zori zilei ma linistesc.Ma ghemuiesc si ma afund si mai mult in patura ..deschis ochii si privesc spre ceam.Cerul e senin...incep sa ma gandesc...:))
 Daca noi suntem un tot,si dak tot am fost facuti sa ne intelegem bine..sa simtimin permanenta nevoie de a vb unu cu altu..dak eu cand ma uit la ceas te vad pe tine si tu pe mine, ne uitam o singura data in zi la cadran?Dak orice ar fi nu vom recunoaste aceste lucruri..nu vom recunoaste cat de bine ne simtim unu cu altu,nu vom spune niciodata cat de eroic e sa aratam lumii iubirea noastra si faptu k noi am reusit sa trecem peste tot..ni se pare un adevarat mister?!. Daca eu am gasit la tine tot ce imi lipsea si tu la mn tot ce iti lipsea si neam completat..?Daca ar fi sa ne despartim complet ca doua bucati desprinse din trup care din orgoliu nu se vor suna ,nu se vor cauta,nu se vor vindeca?Dak mai tarziu in aceeasi viata ne vom regasii din nou si ne vom da seama ca am gresit,dar dak ne vom da seama ca am gresit prea tarziu si nu vom mai putea sa schimbam nimik?
Daca eu sunt sufletul tau si tu esti sufletu meu ,si dak ne ratam asa din obijnuinta?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu