miercuri, 25 ianuarie 2012

Un vis urat

"Nu pleca! Te rog spune-mi ca n-ai sa faci asta!De ce ma lasi in urma ? De ce nu intelegi ca fara tine nu mai am nimic ?Nu voi putea trece peste asta,nu te voi putea uita niciodata,si cand voi zambi si cand voi plange tot la tine imi va fi gandul.Inima mea e a ta iar pe ea e scrijelit numele tau.Traiesc pt tine iubitule"...Striga sufletul din nautrul meu sperand ca ma vei auzi!
Ridic capul din pamand si incerc sa te privesc dar mie teama ...mie teama ca nam sa mai vad in ochii tai aceea sclipire pe care o aveai atunci cand ma priveai.Pulsul inimi mele se intensifica si simt cum inima o sa imi iasa din piept.Ma simt pierduta..si mie frik...mie frik pt k te pierd.Sti cat de profunde sunt sentimentele mele pt tine? nu le voi putea uita niciodata,pt k esti aici..in inima mea,si nu te pot scoate nici sa vreau...dak vei pleca inima mea va fi toata o rana care va sangera la nesfarsit si fiecare clipa a mea va fi durere.
Plang...rad si nu stiu de ce!Ce mi-ai facut?Ce putere ai asupra mea?
"Te rog hai sa luam o pauza,sa disparem un timp..."nu nu pot sa accept asa ceva,dupa pauza aceaa lunga va veni lovitura eminenta.Te rog sa taci,si sa asculti pt o secunda inima mea cum bate,priveste-ma si nu pleca..te rog sa mai ramai in viata mea!
Frigul imi intra in vene si simt mii de fiori pe sira spinari.Ma uit in gol....si privesc luminile orasului ..impreuna cu tn!Spune-mi dak nu ma mai iubesti si nu ma mai vrei in viata ta,pt tn am sa plec...pt o clipa imi vine in gand sa ma arunc in gol,incerc sa ma stapanesc si ma indepartez usor de balustrada pobdului coborand la vale urmata de pasi tai ce ma conduceau catre nicaieri.Ma opresc,nu pot sa mai merg.Simt cum ametesc si nu mai pot vedea pe unde merg.Tu vorbesti cu mn,dar nu pot sa aud nimik decat suspinele din sufletu meu,decat pulsul din tamplele care zvagnesc....totu incepe sa se invarta,dar se opreste brusc si ma trezesc in bratele tale."nu pleca te rog,nu pot fara tine" si mi-ai raspuns cu un sarut pe frunte.Te-am imbratisat mai puternik si am inchiss ochii.A fost doar un vis urat,un cosmar!Acum ma simt protejata in bratele tale si simt k nu ma vei lasa niciodata,sper sa nu ma indoiesc! Te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu