luni, 23 ianuarie 2012

Un vis

Acum 2 ani..primul meu vis adevarat a fost spulberat.O pasiune desprinsa inca de cand eram mica....avea sa devina primul meu vis adevarat.De la o varsta frageda ma pasionat dasenu...majoritatea timpului meu liber mi-l petreceam desenand.La inceput nu era decat un hobby cel practicam de placere..dar totusi de la placere la performanta nu a fost decat un pas.Mergand la diferite concursuri si impinsa de profesoara mea de desen ..dorinta de a merge mai departe cu acet talent incepea sa creasca.nu trebuia decat sa  progresez...exersam incontinu.Primi pasi sunt cei mai grei cum se spune.Dar m-am trezit intr-un final din aceasta fantezie..k nu sunt decat eu..nimeni nu aprecia acest talent,si nimeni nu lua in serios acest lucru inafar de mn.Parinti mei erau sceptici..desi castigasem numeroase concursuri de desen,ei stiu ca acest drum nu avea ce sa imi ofere in viitor,iar ei nu aveau posibilitatea sa ma finanteze...caci imi trebuiau vopsele,pensule...si multe altele.Vazand starea stramtorata pe care o aveam nu mi-am permis sa mai continui..a fost o lovitura grea insa una peste care se putea trece.Lacrimile si cuvintele nu isi mai aveau rostu,totu era terminat,dar desenu a ramas pana in prezenta ocupatia mea preferata.Chiar dak acet hobby ,mi-a oferit ceva neplacut,pasiunea niciodata nu se va evapora.Nu stiu ce sa spun,pe de o parte parte imi dau seama ca drumul era foarte lung,insa cum mi-a spus cineva mai destept decat mine "Daca iti doresti ceva cu adevarat,visul tau va deveni realitate,cand iti doresti ceva cu adevarat toate fortele universului se aduna si te ajuta sa treci peste toate obstacolele pt ati indeplini telul.,nu tb decat sa crezi",pe de alta parte imi pare rau ca nu am primit mai multa incurajare din partea celor din jur ,insa acum nimic nu mai conteaza,totu e pierdut.
Acum singurul lucru pe care mi-l doresc din toata inima este sa vad lumea.Vreau sa vizitez,sa urc sa cobor,sa calatoresc.Sa am pensula in mana,sa pictez si peste ani sa ma uit cu drag la o minunata galerie de tablouri plina de amintiri.Nu m-am nascut intr-o familie instarita si nu am avut posibilitatea sa ies ink din Romania,dar nu este o piedica ...mai intai as vrea sa vad toate locurile frumaose din tara noastra ,iar apoi locurile splendite dupa hotare.Acesta este visul meu,si de ce nu ...al vietii mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu