marți, 10 septembrie 2013

Un sfarsit si un nou inceput

Eu nu pot sa fiu atat de dura...si nu dura cu tine,pt ca ai merita..ci dura cu mine insumi.Nu pot sa iti arunc cuvinte grele cum imi  faci tu ...nu pot mintii ca te urasc dar pot spune ca tot ce sa intamplat pana acum m-a marcat si ma schimbat dar nu in bine.De acum inainte voi fi mai rece,mai dura si mai haina.Tie iti datorez toata schimbarea asta.Tu iubitule ai fost singura persoana cu care am stat si mi-am batut joc de mine insumi.Am permis prea multe...si am acceptat o groaza.La sfarsit nici amintiri nu ma mai consoleaza,tot ce a ramas e o dezamagire produnda si miile de lacrimii care nu se mai opresc sa imi spele obrazu.


Nu regret ca te-am iubit,dar mai bine nu o faceam...oricum ar fi fost tot nu conta pt tn. Te iubesc atat de tare incat nici crudu adevarat nu poate schimba asta...Sufar...dar ranile se vor vindeca,asa se intampla mereu...doar ramane amintirea aia ca o data candva a fost ceva.Ar trebuii sa invat sa trec peste unele relatii..da asa voi face de acum inainte.


Imi amintesc de promisiunile tale...atat de mincinoase. Mda a fost alegerea mea sa te cred si alegerea ta sa ma dezamagesti.Chiar credeam ca o sa fi mereu acolo pt mine,gata sa ma protejezi si sa lupti..sa ma aperii de toata otrava cu care tu m-ai infectat in atatea luni de zile. Gelozia ta te-a orbit si a stricat tot..aceaa gelozie dusa la extreme caracteristica numai tie.Tie greu sa suporti  ideea ca in viata mea mai sunt si alte persoane la care tin..rude,frati,veri si poate chiar prietenii.Incepi sa tipi la mine si sa ma jignesti.Tipic..pfff alt ceva ce sti u sa faci ? aaa da sa dai cu pumnu in pereti.De acum inaint eo sa fiu puternica si nu o sa ma mai uit inapoi ..si nici 2 bani nu o sa mai dau pe privirea ta parsiva si vorbele tale mincinoase. Nu cred ca nu m-ai iubit dar oricum nu a fost suficient.Desi nu sti dupa tot ce sa terminat si dupa crunta cearta...am plans o noapte si o zi intreaga inchisa in casa.



Viata mea o va lua de la capat..cu o inima sparta dar inca intreaga,totusi marcata..caci ceva ca un cutit imi strapunge sufletul si cateodata mai sangereaza,dar se va usca si rana aceasta poate cu mult mai adanca decat celelalte.In tot acest timp..in toate aceste 11 luni in care m-ai drogat cu o supradoza de tine..m-ai transformat in ce ai vrut tu...m-ai schimbat..am renuntat la visele mele colorate pt tine,la persoane dragii mie si chiar si la mine.


Lacrimile pe care le vars acum nu le meriti ...am suferit mult prea mult.Poate k pt tine am fost o nenorocita cum ma consideri tu..dar poate voi gasi pe cineva care sa imi poata citi sufletul bun si sa imi aprecieze adevarata valoare si iubirea.Inchid ochii lasand sa se scurga din gene ultimele lacrimi varsate si incerc sa visez la o viata fara tine.Credeam ca nu voi reusii dar se pare ca si eu pot fi puternica.De acum am o viata noua...




P.S. imi lipsesti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu