joi, 3 aprilie 2014

Si iarasi scriu despre tine...si din nou ma gandesc la tine. Ai ramas precum un tatuaj pe inima mea si nu mai pot sa te sterg, nici daca as vrea. Esti prezent in fiecare gand al meu ...Acum ,cand sunt la greu, ma gandesc la tine ..Oare ce mi-ar zice El ? Hmm m-ar incuraja si mi-ar spune sa nu cedez , mi-ar aminti cat de minunata sunt si ca in ciudata faptului ca sunt micuta, sunt puternica...Daca i-as spune ca vreau sa renunt la tot ..el mi-ar spune ca sunt o lasa..si el nu se indragosteste de persoane slabe..si m-ar lua in brate si mi-ar aminti ca nu exista nu pot si sa nu ma dau batuta niciodata. 

Imi lipsesc atat de mult toate cuvintele tale ..care m-au ajutat de fiecare data sa nu ma pierd si sa nu cad...si care mi-au dat aripi la vise. Acum cateva zile ..mergeam cu capul in jos, suparata pe viata asta grea ...mergeam agale plimbandu-mi catelu  pe langa blocul tau. M-am uitat in parcare sa vad daca masina e parcata..si era acolo...am trecut mai departe gandindu-ma ca acum probabil esti acasa cu ea...Aud un scartait de usa si catelul meu incepe sa se agite si sa ma traga in directia scarii de bloc de unde tu iti facusei aparitia impreuna cu catelul tau. Nu mi-a venit sa cred ...se pare ca gandurile mele au fost cunva telepatice.. erai acolo si adierea vantului impreastia parfumul tau puternic in aer. Te-ai apropiat de mine si m-ai sarutat pe obraz..eu bucurandu-ma in sinea mea si inhaland mirosul tau. M-ai intrebat ce fac..si ce am..dar nu ti-am putut spune ca defapt sunt asa pt ca mi-e dor de tine. Ne-am plimbat putin..timp in care am fost cam tacuti ..dupa care ne-am despartit fiecare spre casa lui ..eu spre casa mea..unde ma asteapta camera mea goala impreuna cu toate amintirile mele de la tine...si tu spre casa ta unde te asteapta ea. 

Uneori ma gandesc ca nu as putea sa te uit niciodata! Mi-am petrecut timpul ,recitind..retraind  astfel momente ..clipe...amintiri.. Am evoluat ..s-au intamplat multe, am plans de nenumarate ori de alegerea gresita pe care am facuto si m-am intrebat de mii de ori "oare ce faci? dc nu mai dai nici un semn ? "
Am incercat sa ma refac..credeam ca pot...si am crezut ca am reusit..insa tu imi lipsesti si imi lipsesti si azi, mai ales azi cand am nevoie de cuvintele tale pt a ma putea ridica din nou si a-mi recupera speranta.
Mie dor de tine..si mai ales mie dor de cum ma faceai sa ma simt atunci cand erai langa mine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu