duminică, 6 aprilie 2014


Ca de fiecare data arunci toata vina pe mine...doar asta iti este caracterul ! Ma acuzi pt ca am avut curajul dintre toti prietenii tai sa spun pe nume cine esti de fapt si cat gresesti! Acum cateva zile cand am stat de vorba cu tine, am crezut k in sfarsit ai inteles si tu ceva si ca te vei schimba...dar din nou au fost sperante. Imi spui ca stau si scriu pe blog si pe fb ..e singura mea activitate care ma relaxeaza. E singura mea metoda prin care pot sa ma exprim si prin care ma pot face inteleasa cu tine...pt ca tu niciodata nu ma lasi sa vorbesc si mereu ma jignesti si ma acuzi. Numeste-ma cum vrei ,da vina pe mine ca sa nu porti tu tot greul si sa fi impecabil, oricum o arunci degeaba asupra mea pt ca nu mi-o asum.
Aseara ca si in celelalte seri, am adormit plangand cu tricoul tau si ursuletul de la tine. Am adormit gandindu-ma..oare acesta e omul de care m-am indragostit si pe care l-am iubit? oare ce am putut sa iubesc la el cand el in continuare imi face atata rau...Am adormit gandindu-ma la toate momentele noastra frumoase, scurte si putine....Nu voi arde si nu voi arunca nimic. Voi strange toate amintirile si le voi pune intr-o cutie pe care o voi ascunde in casa.
 Toata suferinta este neputincioasa..nu pot nega: te iubesc dar sufar atunci cand sunt cu tine. Uraste-ma, pleaca ..un lucru e cert, nu te vei schimba niciodata ! Raman plangand intr-o balta de intrebari si dezamagiri !  Paraseste-ma fara pic de alinare si poate candva ne vom regasi...acelasi tu...o alta eu...!!
Nu mai pot sa te privesc in ochii..mi-e teama de tine. Ma simt captiva intr-o cusca..si te privesc printre gratii cum incerci sa ma incoltesti. M-ai mintit...lacrimile acelea din ochii pe care le aveai nu erau adevarate !  Nu am sa ma transform niciodata in marioneta ta pe care sa o poti controla cum vrei.. lasa-ma in filmul meu , eu pt tine nu am fost decat o atractie , o jucarie dispussa sa te bine  dispuna iar acuma e orgoliu ca tu ai pierdut controlul! eu sunt cea care te-a cautat.Insa am facut-o din placere.Din placerea de te vedea cum incerci sa ma vrajesti.Ai mai facut'o ,o vei mai face insa cunosc replicile si ceea ce vrei cu adevarat.
ma doare...sincer,ma dor cuvintele tale,ma dor imbratzisharile tale.Ai shtiut doar rau sa-mi faci.Sa ma raneshti mereu si mereu.


Am invatzat alaturi de tn sa ma multumesc cu putinul care imi era oferit.m-am schimbat.sunt mai schimbata ca niciodata.shi de ce?de ce?pentru ca am tzinut mult prea mult la o persoana ce nu a stiut macar sa ma aprecieze..sau..macar ceea ce simtzeam ptr el nu a shtiut sa aprecieze?Ma intreb uneori "unde e acea fata mereu cu zimbetul pe buze?Unde e acea fata ce adora razele soarelui?Unde e acea fata ce statea ore intregi in fatza oglinzii?unde e acea fata ce niciodata nu statea pe acasa?".m-am schimbat doar datorita orgoliului tau si mi-ai furat toate lucrurile care ma faceau ferita. De ce te comporti asha?Singurul lucru pe care l-am facut a fost sa-ti fiu alaturi shi sa te iubesc.De ce unele persoane nu apreciaza ceea ce au alaturi?De ce macar nici nu se straduie?Doare...doare sa nu am un umar pe care sa pling  Doare ca nimanui nu-i pasa de durerea ta,de lacrimile tale...shi ...doare ca exista persoane nepasatoare pe lumea asta...mult prea nepasatoare,indiferente care iti calca toate sentimentele in picioare si improasca in tine cu cuvinte prea dure.Doare ca sunt mica si ca nu am forta sa iti dau un pumn in gura ca sa te trezesti la realitate si sa vezi ca pot sa ma apar de tine..Erai unicul.Dar ai scazut in fatza mea prin toate cuvintele si faptele tale.M-ai dezamagit complet....ca nimeni altcineva...Dar cu toate astea te-am iubit,shi te iubesc...Nu pot sa vorbesc la trecut.Nici macar nu vreau.Omul te tradeaza cu prima ocazie.Spune ca va face multe si iti da speramte la inceput dar mai devreme sau mai tarziu te va dezamagi. Asta ai facut tu si ca a nu te mai simti atacat si amenintat cum ca eu as cauta razbunare, am sa plec ...si ai cuvantul meu ca nu vei mai auzi de mine. Drum bun iubite !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu