marți, 7 februarie 2012

La multi ani Diana !


Azi este una din zilele speciale ale anului.E ziua ta,prietena draga.Vreau sa incep prin a-ti multumi ca ai fost langa mn la bn si la rau,ai ras langa mn si mi-ai oferit umaru tau sa plang cand mi-a fost mai greu,m-ai ascultat si m-ai inteles si ceva ce la nimeni nu am obs,m-ai ajutat mult in toate.Esty o prietena adevarata si sunt norocoasa ca te am....in ciuda obstacolelor am stiut sa fim aproape una de cealalta si sa ne sustinem.Nu pot uita nici acum ziua cand ne-am intalnit si circumstantele acelei intalniri,dar iata-ne acum dupa cativa ani buna ca am devenit doua prietene adevarate.
Faptu ca tu ai fost langa mine atunci cand am avut cea mai mare nevoie si nu am avut cui sai povestesc nebuniile mele,problemele mele,neintelegerile mele ..faptu ca atunci cand eram trista ai stiu cum si ce sa imi zici ca sa ma faci sa zambesc ..ca ai fost trista si u cu mn .ma ajutat mult si ma facut sa imi dau seama cat de fericita si norocoasa sunt ca te am si deci prietena draga oricand vei avea nevoie de un sfat sunt aici..si voi fi langa tine gata sa te ridic atunci cand simti ca pici..la bine si la greu.Daca razi tu voi rade si eu tine,daca plangi te voi face sa razi si dak doare mai tare voi plange si eu cu tine.
Esti singura persoana cu care am connectat atat de multe si care ma inteles cu adevarat:XIn momentu acesta de fata pot spune ca sunt bogata..Am o prietena adevarata pe care o iubesc mult!
Si cu ocazia zilei tale iti dedic tie aceasta postare ca sa intelegi cat de mult insemni pt mn.La multi ani prietena mea draga.Iti doresc un drum presarat cu petale de trandafiri si mult norok in viata.Sa ai parte de tot ce e mai bun!Sa fi sanatoasa,iubita,frumoasa si orice dorinta ai sa ti se implineasca.La multi ani! Pwpici :*:*:* >:D<!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu