marți, 7 ianuarie 2014

Am ales




Regret ca a trebuit sa se sfarseasca asa si a trebuit sa mototolesc toate visele si sa le arunc intr-un colt intunecat al mintii pt a le da uitarii.Tu singur m-ai transformat asa..tu singur m-ai facut sa aleg si m-ai impins sa spun: Stop,Gata !! Acum stau si imi spun "a fost o data " .Sti ce ma mira ? Ma mira faptu a am avut curaju sa pun punct....nu ma credeam niciodata in stare..imi era mult prea frica de tine, imi era frica ca voi suferi si durerea nu se va oprii vreodata. Acum nu mai are nici un rost sa mai lupt..tu nu te vei schimba vreodata...vei continua sa imi faci rau...degeaba incerci nu se mai poate acum.

Tot ce am cladit...sa daramat in cateva minute. Ai vrut sa te intorci printre ruinele ramase...dar eu plecasem.Acum te doare...dar niciodata durerea ta nu se va compara cu a mea. M-am schimbat, a fost o lectie dura de viata. Acum intre noi e o prapastie fara fund in care se aud ecourile noastre. Calea de salvare e iluzorie.

Raceala si indiferenta si-au lasat amprenta in ochii mei candva stralucitori si arzatori. Lacrimi nu mai exista ! Au fost vise ...si am luptat sa le dau contur, acum sunt simple himere ce imi bantuie mintea cand si cand. E ciudat cum poti sa iubesti o persoana chiar daca aceasta iti face rau..ce nedrept e destinu.I

Imi vei lipsii ..iti voi lipsii. Dar eu una am obosit sa mai lupt cu morile de vant. Am ajuns la final..voi cobora din trenul vietii la aceasta statie,iar rutele noastre nu se vor mai intersecta spre un viitor comun. E greu sa realizez ca sa sfarsit ..si acum vorbim ca prietenii. E ciudat ..incerc sa par fericita si sa zambesc..si ce crezi ? Imi reuseste..dar in suflet ma doare! 

Inca pastrez pozele...undeva intr-un folder bine ascuns..inca m-ai am lucrurile de la tine..si jurnalul patat cu lacrimii. Mi-as fi dorit sa fie o poveste cu happy-end..pff ..ne leaga atatea amintiri si momente pe care nu le pot uita dar ma consolez cu ideea ca nu se mai putea. S-au intamplat  prea multe lucruri urate si nu se mai poate repara nimic. SPer ca ai invatata ceva din toate astea si nu a fost totul in zadar !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu