luni, 22 octombrie 2012

the end

Totul a luat sfarsit acum.Stiu..nici eu nu pot inca sa accept realitatea dura care ne desparte.Dar inimiile noastre nu conincid cu dorintele.Te iubeam sau cel putin asa credeam..credeam ca poti sa-mi oferi ceea ce vreau,credeam ca totu e posibil.Dar dragostea vine si pleaca,si trebuie sa ti de ea ca sa ramana.Tu doar te-ai bazat ca e acolo mereu,daia ai facut mereu ce ai vrut...dar intr-un final ma-i pierdut.
Sperante si sanse desarte nu pot sa fie pana la infinit.Au fost destule,mereu am continuat sa sper ca poate se va schimba cv,o minune..dar nu este mereu ca in filme.Am obosit sa fiu nefericita,sa fiu nervoasa si mereu stresata.Tot ce ma inconjoara e doar singuratate si as putea sa fiu cu tine,dar tot nar fi de ajuns.
A fost iubire si daca a fost azi unde e ?Totul a disparut in vant.Stiu...e ciudat sa sti ca mai pierdut.Spune-mi dak in ochii mei mai vezi stelutele acelea sclipitoare pe care le vedeai la inceput? Nu mai exista nimic ..toul e vid si gol.Stiu k nu iti place ce-ti spun,iti place numai sa auzi lucruri frumoase de la mn,iar acum spun doar adevarul dur.
Visul nostru sa terminat brusc si sa transforam intr-un cosmar.E prea tarziu pt noi doi.Ti-am spus de atatea ori k nu e asa cum crezi tu dar nu ai vrut sa ma crezi.Povestea noastra sa incheiat.M-am saturat sa sper si sa traiesc in trecut pt k ink nu am uitat.M-am saturat sa ma hranesc cu propriile dorinte.Totul sa deteliorat incetu cu incetu si nimic nu mai poate fi reparat.Daca iubirea ta nu a fost suficient de puternica pt a face o schimbare...acum e prea tarziu.Vreau sa ma eliberez,sa merg mai departe,sa-mi recapat visele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu