sâmbătă, 30 iulie 2011

O persoana Speciala

Persoana speciala ..este acea persoana cu care imparti orice,de la bucuri si realizari pana la esecuri si  tristeti.Eu sunt cea mai fericita ca am intalnit acea persoana...PUFY.Tu ai fost mereu prezenta langa mn.in orice moment in orice impas in fiecare clipa mai grea sau mai buna.Tu m-ai sustinut,tu mai certat si  m-ai ajutat.Ai fost alaturi de mn mereu.Pot spune ca te cunosc din totdeauna...:X E placut sa stiu k am pe cineva care tine la mn care nu ma judeca si ma accepta asa cum sunt eu.Tu mereu imi scoti in evidenta calitatile si lasi deoparte defectele.Niciodata nu m-ai dezamagit.Esti o persoana frumoaasa,buna cu o inima mare:X.Am avut impreuna atatea momente de neuitat :))..si tin sa iti multumesc pt ele si pt faptu ca mai acceptat asa cum sunt eu cu bune si rele,k mai inteles pt ca stiu ca cateodata sunt greu de inteles si numai tu reusesti sa faci acest lucru,pt ca NICIODATA nu ne-am certat:X si nu cred ca ti-am multumit indeajuns pt k esti Pufi mea,o pufi care mi-a demonstrat de atatea ori ca imi este alaturi in momentele grele si in toate momentele vietii mele:X..La multi ani!

Un comentariu:

  1. Ai fost langa mine cand am avut nevoie de cineva care sa ma ridice,sa ma impinga de la spate.Ai fost langa mine cand am avut nevoie de o mana de ajutor,de un umar pe care sa plang, de o imbratisare care sa-mi dea noi sperante.Iti multumesc si atunci cand ai nevoie chiar si de un sfat sa nu incetezi sa vi la mine. Te iubesc puffi :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere